Psychiatrická nemocnice Marianny Oranžské

790 69 Bílá Voda 1, IČO: 00851388, Ředitel: MUDr. Petr Jeřábek, Hlavní sestra: Zdenka Šínová, Správce: Zbyněk Hanzl, tel./fax: 584 414 160, Ústředna: 584 413 208 - 9; 584 414 155, Terapeutická komunita: 584 414 156, Veřejný automat: 584 413 284, Ambulance Javorník: 584 440 379

:: KONTAKT ::

Snadné čtení

Obsah stránek ve snadném čtení:


 

Základní informace o nemocnici

Vítáme Vás na internetových stránkách Psychiatrické nemocnice Marianny Oranžské v Bílé Vodě.
Zkratka nemocnice je PNMO.
Nemocnice má 6 oddělení.
Může se zde léčit až 150 pacientů.

 

Kontakt:

Adresa Psychiatrická nemocnice Marianny Oranžské
Ves Bílá Voda 1
790 69 Bílá Voda
Telefon (spojovatelka) 588 517 555
E-mail kontakt@pnmo.cz

 

Kdo se léčí v psychiatrické nemocnici Marianny Oranžské ?

Léčí se zde lidé se závislostmi a duálními diagnozami.

  • Závislost je nemoc, která negativně ovlivňuje život člověka a jeho blízkých.

  • Závislostí je více druhů.
    Například závislost na alkoholu, cigaretách, na různých drogách, na automatech, mobilních telefonech…

  • Duální diagnoza je závislost a duševní onemocnění současně.
    Duševní onemocnění jsou například: poruchy nálady, poruchy chování, úzkosti, deprese a mnoho dalších…

 

Chci se léčit – informace

Léčit se zde můžete od 15 let.

Přijetí pacientů ve věku 15-18 let je nutné domlouvat s lékařem nemocnice PNMO.

Na léčbu se musíte objednat. Objednat se můžete telefonicky, elektronicky e-mailem nebo poštou písemně.

Objednat telefonicky Telefonní číslo pro objednání je: 588 517 539 nebo 722 110 395.
Ozve se vám příjmová sestra.
Volejte v tuto dobu:
Pondělí, úterý, středa, čtvrtek: od 7:00 hodin do 16:00 hodin
Pátek: od 7:00 hodin do 13:00 hodin
Objednat e-mailem Chcete se objednat elektronicky e-mailem, adresa je prijem@pnmo.cz
Objednat poštou písemně Objednat se můžete písemně, na dopis napíšete adresu:
Psychiatrická nemocnice Marianny Oranžské
Centrální příjem
Ves Bílá Voda 1
790 69 Bílá Voda

 

K přijetí do nemocnice je potřeba

  • Vyplnit a zaslat Dotazník k léčbě.
  • Dotazník najdete na internetových stránkách nemocnice v části Dokumenty zařízení ZDE.

    Když budeme mít od vás vyplněný dotazník, pošleme vám podmínky k léčbě a datum nástupu do nemocnice.


  • Zajistit si doporučení k léčbě.
  • Doporučení k léčbě vám může napsat váš praktický lékař nebo psychiatr.

    Doporučení k léčbě může také napsat kontaktní centrum nebo pracovník adiktologických služeb. Jako doporučení může také sloužit propouštěcí zpráva z jiného zdravotnického zařízení.

    Doporučení k léčbě nesmí být staršího data jak 1 měsíc.

    Doporučení k léčbě neposíláte předem.

    Doporučení k léčbě donesete při nástupu do nemocnice.


  • Mít s sebou platný občanský průkaz a průkaz zdravotní pojišťovny.

  • Mít s sebou věci osobní potřeby.

 

Kde nás najdete?

Nemocnice se nachází v Olomouckém kraji v okrese Jeseník.

 

Jak se k nám dostanete?

Autobusem

Z autobusového nádraží Jeseník nasednete na spoj do Bílé Vody, zastávka se jmenuje Bílá Voda, léčebna.

Autobus zastaví před nemocnicí.

Vlakem

Vlak do Bílé Vody nejede.

Cestovat vlakem můžete do zastávky Javorník ve Slezsku.

V Javorníku musíte přejít pěšky z vlakového nádraží k autobusové zastávce.

Nejblíže (asi 300 metrů) je autobusová zastávka s názvem Javorník,rozc.k žel.,st. (rozcestí k železniční stanici). Zde nasednete na spoj do Bílé Vody, zastávka se jmenuje Bílá Voda, léčebna.

Autem

Na adresu Ves Bílá Voda 1, 790 69 Bílá Voda.

Parkování je možné před nemocnicí

 

 

 

 

 

Rychlý kontakt

E-mail: kontakt@pnmo.cz 

Datová schránka: ftai57u

Telefon: 588 517 555

Fax: 588 517 599


Centrální příjem
a informace o příjmech:

Tel.: 588 517 539

Pracovní doba:

Po - Čt 7:00 - 16:00

Pá 7:00 - 13:00


 


Provozováno CMS / E-shop (c)2023 Czechproduct.cz s.r.o. | WebCare | Mapa webu | Cookies